فقدان استفاده از تخصص، نرخ تولیدات كشاورزی را افزایش داده است
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، 'محسن موحدیان عطار' روز سه شنبه در نشستی با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی و اعضای سازمان نظام مهندسی كشاورزی استان افزود: به همین دلیل قادر نیستیم با بسیاری از كشورهای اروپایی رقابت كنیم.

وی گفت: با این حال سازمان نظام مهندسی كشاورزی با گذشت 9 سال از عمر خود تاكنون برنامه های ترویجی و آموزشی زیادی را برای بهره برداران كشاورزی برگزار كرده است.

عطار افزود: از آنجا كه سطح آموزشهای دانشگاهی در ایران، به گونه ای است كه فارغ التحصیلان فاقد هرگونه مهارت عملی می باشند، برای آنكه آنها را برای اعزام به محیط كشاورزی آماده كنیم، تاكنون بالغ بر یك میلیون نفر روز را زیر پوشش آموزش های كارورزی قرار داده ایم.

وی تعداد اعضای سازمان مهندسی كشاورزی كشور را 160 هزار نفر اعلام و اظهار كرد: از این تعداد 90 هزار نفر جویای كار هستند و بقیه در بخشهای دولتی و خصوصی مشغول ارایه خدمت هستند.

عطار افزود: با توجه به اینكه 5/18 میلیون هكتار از اراضی كشور در اختیار بیش از چهار میلیون نفر بهره بردار كشاورزی می باشد، لذا اگر از این نیروی متخصص بیكار در تمام اراضی كشاورزی كمك گرفته شود، با بحران بیكاری در این بخش مواجه نخواهیم شد.

/245/666/110





:: برچسب‌ها: جدید , ساحل , سان فرانسیسکو ,
:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: